субота, 12. март 2011.

Devojka dragom

1.
„Pravo, brate, to se skoči,
To bijaše pravi skok,
Dok se takav opet skoči,
Oće proći goda tok.“
To je bio, dragi, tvoj —
Blago meni, da si moj!

2.
En' odunda buči trka,
Svaki svoga konja žuri,
Koji vrana, koji mrka,
Al' pred svima jedan juri,
To je, dragi, zeka tvoj —
Blago meni, da si moj.

3.
Kade momci puške meću,
Kad u crno šare pale,
Kušajući ica sreću,
Svi t' enonde, dragi, vale,
Pouzdani itac tvoj —
Blago meni, da si moj.

4.
Ovo mi je zdravo izmrljano, a vremena nemam da razmrsim; no to kažem 1 — da je pev o dragoga 1 — veštini u bacanju kamena.

5.
Kad u kolu drugi klonu,
Tvoja noga jošte plete, 
Kad im perja jurve tonu,
Tvoja perja gordo lete,
LJupko miga pogled tvoj —
Blago meni, da si moj!

6.
Deve, momci, žene, ljudi
Glede igrajuće nas,
Ti m' na tvoje stiskaš grudi,
Tvoj menika šapće glas:
„Mila, mila, tvoj sam, tvoj.“
Blago meni, da si moja

Нема коментара:

Постави коментар